En blog om kærlighed til hjemmelavet mad og gode råvarer.
Jeg håber du kan blive inspireret af mine opskrifter og det vil kun glæde mig,
hvis du finder min blog interessant til at blive fast læser.
Feedback på mine opskrifter/ indlæg er mere end velkommen.
God fornøjelse.

20 september 2012

Jordbær - blåbær smoothie


Ingredienser til 1 glas

50 g blåbær (Jeg bruger frosne)
50 g jordbær (Jeg bruger frosne)
ca. 1 dl. mælk (Jeg bruger minimælk)
et drys usødet vaniljepulver
1 tsk. sukker (kan udelades)

Metode
1. Lad de frosne bær tø et øjeblik, så er de nemmere at blende.
2. hæld alle ingredienserne i blenderen
3. blend i minimum 1 minut, så der opnås en cremet konsistens
4. smag til og tilføj evt. mere mælk, hvis tyndere konsistens ønskes.

Note: Med denne smoothie har du fået dit ene stk. frugt af de 3-4 stk. frugt du skal have om dagen. Print Friendly and PDF

Ingen kommentarer:

Send en kommentar