En blog om kærlighed til hjemmelavet mad og gode råvarer.
Jeg håber du kan blive inspireret af mine opskrifter og det vil kun glæde mig,
hvis du finder min blog interessant til at blive fast læser.
Feedback på mine opskrifter/ indlæg er mere end velkommen.
God fornøjelse.

18 september 2012

Ristede rugbrøds croutoner

Disse rugbrøds croutoner er et godt alternativ til de almindelige der er lavet af lyst brød. De smager godt i en cremet grøntsagssuppe eller i et salat

Ingredienser

Rugbrød i tern ca. 1 skive pr. person
Rapsolie eller olivenolie
Presset hvidløg i lidt olie
salt

1. Skær rugbrøddet i mindre tern.
2. Når olien er varm på panden, kommes brøddet på og vend dem lidt efter.
3. Lige inden de er helt sprøde, kommes hvidløget og salt på, sørg for at vende dem jævnligt.
4. læg dem på fedtsugende papir.

Server dem i purerede supper eller som knas i salater.


Print Friendly and PDF

Ingen kommentarer:

Send en kommentar