En blog om kærlighed til hjemmelavet mad og gode råvarer.
Jeg håber du kan blive inspireret af mine opskrifter og det vil kun glæde mig,
hvis du finder min blog interessant til at blive fast læser.
Feedback på mine opskrifter/ indlæg er mere end velkommen.
God fornøjelse.

13 september 2012

Jeg kan nu følges flere steder


Der er nu mulighed for at følge mig op til flere steder, og flere muligheder for at blive fast læser, så man får opdateret, når der kommer nyt

Der er
- Google Connect
Bloglovin´
- Networkedblogs
- Instagram, her er der mulighed for at se mine billeder fra hverdagen og andre oplevelser, ikke alt kommer på bloggen.


Kender du andre gode steder, hvor man kan tilmelde sin blog, så flest mulige kan se min indlæg? Print Friendly and PDF

Ingen kommentarer:

Send en kommentar