En blog om kærlighed til hjemmelavet mad og gode råvarer.
Jeg håber du kan blive inspireret af mine opskrifter og det vil kun glæde mig,
hvis du finder min blog interessant til at blive fast læser.
Feedback på mine opskrifter/ indlæg er mere end velkommen.
God fornøjelse.

26 august 2012

Jeg kan nu følges på Instagram

Nu kan jeg også følges på Instagram
Det kræver dog at du har installeret app´en "Instagram" på din telefon
Instagram er et socialt medie, hvor man kan dele sine billeder med andre,
så har folk mulighed for at blive faste "Læsere/ seere" og kan skrive en kommentar eller "likes" hvis man har lyst.
Der kommer til at være billeder af min hverdag, rejser, men frem for alt billeder af  mad, der kommer også billeder ud, som ikke bliver lagt ind på denne blog.
Det vil glæde mig at se dig som fast læser på Instagram og denne blog.


Nedenfor kan du se nogle af de billeder der er lagt på Instagram








Print Friendly and PDF

Ingen kommentarer:

Send en kommentar