En blog om kærlighed til hjemmelavet mad og gode råvarer.
Jeg håber du kan blive inspireret af mine opskrifter og det vil kun glæde mig,
hvis du finder min blog interessant til at blive fast læser.
Feedback på mine opskrifter/ indlæg er mere end velkommen.
God fornøjelse.

02 juli 2012

Brødcroutoner med hvidløg

Disse brødcroutoner er ret nemme
man kan selv vælge om man vil lave dem i ovn eller på en pande.
Hvidløg kan sagtens udskiftes med nogle krydderier eller urter.

Brødcroutoner

Brød i tern
olivenolie
salt
Hvidløg, presset

1. skær brødet i passende tern
2. vend dem med olivenolie og presset hvidløg.
3. kom dem på bagepapir og sæt dem i en varm ovn 180 * (varmluft) eller 200* alm. og bag dem så de er sprøde, de skal stadig være lidt bløde i midten. (tid afhænger af størrelsen)
eller
steg dem gyldne på en pande, sørg for at vend dem jævnligt, så de ikke brænder på.
4. drys med salt gerne flagesalt

Server dem fx til supper eller salater. Print Friendly and PDF

Ingen kommentarer:

Send en kommentar