En blog om kærlighed til hjemmelavet mad og gode råvarer.
Jeg håber du kan blive inspireret af mine opskrifter og det vil kun glæde mig,
hvis du finder min blog interessant til at blive fast læser.
Feedback på mine opskrifter/ indlæg er mere end velkommen.
God fornøjelse.

28 september 2012

Bloggen fylder 1 år - Sidste chance for at vinde en Give away


I dag er det bloggens fødselsdag og i den anledning er der en chance for at vinde denne lækre bagebog, deltag i konkurrencen HER
Vinderen udtrækkes i aften kl. 21 - så hold øje med vinderen Print Friendly and PDF

3 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen på din fine blog :-)
    Kh Sara

    SvarSlet
  2. Weee ;-D jeg var den heldige vinder, glæder mig enormt.

    Tillykkke med bloggens fødselsdag, jeg er ret sikker på, der kommer mange flere.

    - Pia

    SvarSlet